zaterdag 4 januari 2014

 
2014 Yeahhhh!!
 
Zo het nieuwe jaar is begonnen!
 
Nog steeds last van mijn stuit, kan niet te lang zitten en blijf bezig met de vraag wat eraan te doen en waar het vandaan komt maar gelukkig is er weer ruimte voor van alles en nog wat.
 
Zo ben ik verder gegaan aan mijn album, een kerst/winter album, is nog niet af en ga gewoon rustig door in januari, haha!
Ondertussen meegedaan aan de countdown van 'De Craftorij'.
Een staande kalender maken.
 

 
Erg leuk om te doen maar mijne is wel erg basic, haha!
kan er nog ff aan werken natuurlijk.
Vond dat ik inventief was met mijn papiertjes van Graphic 45.
 
Ook had ik voor kerst Christmas Crackers gemaakt!
Elke keer vergeten dus met het Nieuwjaarsontbijt aan iedereen gegeven.
Erg leuk!
 
Vandaag weer verder aan mijn album en eens kijken of ik inspiratie kan vinden voor snailmail en swabs.
Ik wist dat het bestond en had ook wel wat sites in mijn favorites maar deed er nooit iets mee.
Kijken is ook leuk maar wil me dit jaar meer creatief gaan uiten!
 
Voor iedereen ook een heel creatief en inspirerend 2014!
Dat het een beter jaar mag worden als 2013, dat was echt een rot jaar!
Gauw vergeten!
 
Liefs, Siets
 
**** 
 
 
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten