maandag 13 januari 2014

* Week 1 *


De kop is eraf!!
Zo heet dat dan he, als het begin gemaakt is!
De eerste echte week van Januari was een druk maar relaxt weekje!


Zondag en maandag gewerkt daarna vrij tot vandaag.
Wil eigenlijk in het weekend de week verhalen hier maar dat is me dan weer niet gelukt deze keer.

Dinsdag pyamadagje gehouden, voor mij tenslotte een beetje weekend dag.
Maandag al mijn eerste sale bestelling ontvangen van papercraft.
Mooie nieuwe inktpads van Tim Holz en een stans voor mijn big shot.
Als cadeautje oranje glitter paint, wat ik daar mee moet, weet ik nog niet.
En dinsdag kwam mijn tweede pakje... het enveloppe punch board... yeahh!!


Ook deze week ATC's gemaakt met het thema licht, een uitdaging van de craftorij.
Je maakt een set van drie, stuurt die in en krijgt er een andere voor terug.
Een swap heet dat, ruiling dus.
Ik heb drie setjes gemaakt en deze ingestuurd.
Eind januari worden deze dan geruild met andere en ontvang ik, als het goed is en ik het goed gedaan heb, drie setjes van andere terug.
Leuk

Deze week ook gewerkt aan mijn winter/kerst mini album.
Hij is bijna af! Dan natuurlijk foto's.
Al willen die vandaag niet lukken.

Verder heb ik me deze week verdiept in snailmail.
'langzame post' ofwel gewoon via de brievenbus maar dan leuk aangekleed met Gifts erin.
Ook leuk maar ben beetje behoudend, rustig kijken en afwachten.
Druk van tijd hou ik sowieso niet van en wat moet je iemand geven he.
Ik vind het leuk zelf gemaakte dingentjes erin de doen maar ben niet zo van het brievenschrijven.
En Postcrossing vind ik dan net zo leuk, gewoon een kaartje schrijven naar het buitenland.
Zo leuk om ook weer kaartjes terug te ontvangen.

Donderdag nog een wandeling gemaakt met Monique.
Ons een beetje vergist in de lengte van de route, dus meteen maar 1,5 uur gelopen.
Ik was kapot maar was ook wel heel lekker en gezellig.
Gelijk ff karton gekocht zodat ik hier weer verder kan crea-en!

Van het weekend met Fjodor en Nick gezellig Cataan gespeeld en jawel...alle drie de potjes gewonnen.
Ik hou er van!

Zaterdagavond was het tijd voor de jaarlijkse revue van de plaatselijke carnavals vereniging.
De onthulling van de prins en daarom heen allerlei acts en sketches.
In de pauze een loterij waar we een klokje hebben gewonnen en heerlijk bittergarnituur genoten.
Gezellig gekletst met ons groepje en rond half 1 weer richting huis. Ar moest nog ff de ruiten krabben want het had gevroren.

***


Geen opmerkingen:

Een reactie posten