zondag 21 oktober 2012

 
Feestje??
 
Gisteren, na een hele dag werken, hadden we een feestje!
Een medevoetbalspeler van Arjan's team werd 50 jaar.
Een echte mijlpaal dus vooruit dan maar...
 
Ik ben zowiezo niet zo'n feestjes type maar goed, voor een keer mezelf lekker opgedoft, make upje, haren in de krul, mijn feestkleding aan en gaan met die banaan!
We hebben een ander stel opgehaald die ook meegingen en op naar Doetinchem.
Een prachtlokatie, bij een kasteeltje,  de oude schuur omgebouwd met stijlvolle balken en lange tafels tot feestschuur, je kent het wel.
Zelf de drank en de hapjes verzorgen, een dj muziek laten draaien en je hebt een feestje!
Niet dus....
 
Van het team van Arjan waren alleen wij vieren er, er waren nog wat andere teams dus daar zaten we bij, al hoewel...
Het stel dat we meenamen rookt dus die stonden de hele tijd buiten in een tent te roken, de mensen binnen kende ik niet en er was nauwelijks een gesprek mee te voeren omdat de muziek weer eens veel te hard stond voor de ruimte.
Leuke muziek maar toch geen gehoor, zo jammer!
 
Zo heb ik dus de avond doorgebracht met facebook, wats app, wordfeud en andere spelletjes.
Oja, en ook nog de voetbaluitslagen bekeken, duhhh!
Tot overmaat van ramp nam ik een luxe hapje van een schaal, was het paling met een rauw stukje citroen erop en ik nam natuurlijk een hapje met precies dat stukje citroen, jakkes!!
En ik hou ook al niet van paling!
Toen ik naar de wc ging, de deur opentrok en bleek dat er al een vrouw op de wc zat, was het drama compleet!
 
O.M.G. wat had ik allemaal niet kunnen doen die avond, al was het alleen maar lekker voor de buis hangen en 'Ik hou van Holland' kijken!!
 
Eens maar nooit weer dus!!
 
****
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten