woensdag 31 oktober 2012

Wat een dag!!
 
 
Soms heb je van die dagen die je liever overslaat.
Pfff....
Vandaag vrij maar misschien had ik toch liever gewerkt, ken je dat!!
Eerst trubbels met Feline.
Volgens een jongen uit de klas had ze het gymboekje van hun groepje niet ingeleverd en nu stonden er vier 1-en op hun rapport.
Feline kan niet gymen i.v.m. haar knieën dus zij doet dan de administratieve rompslomp.
In ieder geval weet zij zeker dat ze het gewoon heeft ingeleverd en dat zij er dus niets aan kan doen.
Veel gesms, veel gebel en een hoop gescheld, geneuzel en onredelijk gedrag verder heb ik haar geadviseerd die leerkracht maar te bellen of te mailen.
Uiteindelijk aan de lijn zegt die man...nee, ik heb het niet, je moet het maar uitzoeken!
Is tie nou helemaal gek geworden??!!
Ik er ook weer achteraan gebeld en gemaild, belt hij natuurlijk net als ik weg ben, en niet zoals ik had gevraagd na 16 uur.
Ik wordt zo doodmoe van die school en vooral van die mensen die daar geacht worden hun werk te doen!!
 GRRRRRR!!!
 
Toen kwam Sterre huilend thuis, ze was bij een vriendinnetje eten en daar was iets voorgevallen en moeders trok partij voor haar dochter dus Sterre was de gebeten hond.
Ik met Sterre daar weer heen maar schoot er geen zak mee op, Sterre vertelt dit en zij vertellen dat.
Dus weer onverrichter zaken naar huis!
 
Wat een toestand zeg, helemaal geen goed gevoel over, en morgen moet ik weer werken.
 
Nu dus uitgeput op de bank, zonder gedaan te hebben wat ik allemaal vandaag wilde doen!
Bah!
 
****

Geen opmerkingen:

Een reactie posten