woensdag 17 oktober 2012

Round Robin en ATC
 
 
Had er al over gelezen op verschillende blogs maar heb me er gisteren eens in verdiept.
Het gaat om gezamelijk bezig zijn met creativiteit en al die hebbedingtjes er om heen.
Het 1e tijdschrift is maandag gelanceerd, ik moet er snel naar op zoek, want ik moet het hebben, lijkt me zo leuk en inspirerend.
 
Maar zoals gezegd gisteren eens rondneusd, ingeschreven op het blog en weer wat dingen geleerd.
Werd welkom geheten door Thea en mag meedoen met haar Round robin project,
Mixed Media Traveling Envelope.
Zij stuurt iemand van de groep een envelope met 6 bruikbare, leuke, inspirerende hebbedingetjes, daar kies je er drie van uit voor jezelf, je stopt er drie andere in en stuurt de envelope naar de volgende op de lijst. Zo krijg je allerlei spulletjes, leer je mensen kennen op de meest creative manier en doe je ook nog iets voor de ander.
Erg leuk!
 
Las daar ook over ATC.
ATC is ook een project, los van Round Robin, maar net zo boeiend.
Op kleine kaartjes van 6.4 x 8.9 cm laat je je creativiteit los.
Die kaartjes, drie per serie, die moet je dan via internet zien te ruilen met anderen en zo spaar je dus series in allerlei vormen, thema, technieken en kleuren.
Echt geweldig wat je allemaal met zo'n klein kaartje kan maken.
Ik had meteen al een heleboel ideetjes en thema's, kleuren en technieken, maar het doel, het delen van de kaartjes met anderen, is niet echt iets voor mij, ben zo trots en blij met iets dat ik maak, dat ik het niet kan ruilen. (nog niet in ieder geval)
Ik heb er dus een Art Journal van gemaakt vandaag.
 
 
Aan tafel met Sterre, die ook druk meedoet, kwam ik tot het volgende...
 




 
Erg leuk geworden , ze springen er echt uit.
De ondergrond gemaakt met rode en gele verf vermengt met wit.
Stempelen met een wc rolletje, spempeltjes van Sterre en de achterkant van een potlood.
De kaartjes zijn ook licht geel, dezelfde stijlen bij elkaar gezocht van de washi tape, zag later pas dat er een h tussen moest, dom maar niets meer aan te doen, van Feline.
 
****


Geen opmerkingen:

Een reactie posten